marți, 10 ianuarie 2012

Jurnal de bord- diversificarea- 6 luni

Nu am mai scris nimic despre cum stam cu mancare si trebuie sa recuperam. De la sase luni am introdus carnita si galbenusul de ou. Am inceput cu carnita de pui de curte, fiarta bine si mixata alaturi de legume in piure. A acceptat-o si o mananca bine. Au urmat, la cateva zile galbenusul de ou. Prima zi un sfert, a doua zi o jumatate, saptamana urmatoare 3/4 si un galbenus intreg. Galbenusul il manca de doua ori pe saptamana, iar in restul zilelor carnita. Si galbenusul, ca si carnita, il amestec in piureul de legume. 
Tot de la sase luni am inceput sa ii dau si fructele nefierte, ceea ce e o mare bucurie pentru mine(o jumatate de ora in plus de somn ). Am cumparat biscuiti fara gluten, asa ne-a recomandat dna dr. Ne-a explicat ca glutenul nu este asimilat de stomacelul copilului pana la varsta de 7.5-8 luni. Din aceasta cauza  copilul poate dezvolta intoleranta sau alergii. Deci, am fost frumusel si am cumparat biscuiti fara gluten, ieftini ca braga :( - 18 buc- 19 RON. Am gasit in DM biscuiti Dr Schar. Am vazut acum si la Mega, insa nu i-am vazut pe cei pe care ii folosim noi, deci nu prea stiu cat costa si acolo. Daca aflu, fac un update.  
Tot in perioada asta am introdus si cerealele fara gluten, normal. Noi ii dam de la Nestle, unele cu orez si trei fructe: mar, portocala si banana. Ii dau cereale cu lapte, in biberon.Cand fac 150 ml apa cu 5 masuri de lapte praf pun si 2 masuri de cereale, cand fac 180 ml de apa cu 6 masuri de lapte praf pun 2.5 masuri. Am observat ca mananca mai bine laptele cu cereale, ii place mai mult, mai ales ca am trecut la HA2, care nu ii prea place asa mult. 

Stam bine cu diversificarea si daca Mos Craciun nu s-a indurat sa ne aduca un dintisor, acesta a venit o data cu Anul Nou. Pe 1 ianuarie ne-a iesit primul dintisor. Nu am plans mult, am fost doar un pic mai agitate. 

Ps. In timp ce scriam aceasta postare, am observat ca a aparut si dintisorul nr. 2. Nu intelegeam de ce nu a dormit bine la pranz si e asa agitata. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu