duminică, 29 ianuarie 2012

Ta-ta, ta-ta :)

Va povesteam prin decembrie ca pitica noastra spus primul cuvant din viata ei: ma-ma (aplauzele sunt binevenite pentru incurajarea mamei, avand in vedere ca ma striga doar cand plange si vrea ceva!), saptamana aceasta, miercuri a spus pentru prima data ta-ta

             Copilul invata sa se exprime 
             Intalnirea cu Alice 

Dupa ce a mancat supa de legume, am pus-o in pat sa traga un pui de somn. Am plecat din dormitor sa o las sa adoarma, dar nu prea avea chef si s-a apucat de joaca. Tot vorbea ea cu prietena ei FIFI, radea, gonganea si la un moment dat o aud: ta-ta-ta-ta. Am crezut ca nu aud bine. Ciulesc urechile si dupa alte ba-ba-ba, da-da-da, din nou, ta-ta-ta. 

Am sunat sotul si l-am anuntat marea veste A fost entuziasmat, dar si mai bucuros a fost cand a auzit-o a doua zi spunand clar TA-TA-TA-TA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu