duminică, 8 ianuarie 2012

Sase luni cu Alice

 
Am vrut sa scriu aceasta postare pe 15 decembrie, atunci cand Alice a facut 6 luni, dar nu am apucat, fiind prinsa cu pregatirile pentru Craciun, cumparaturi, impodobitul bradului.... Sper sa apuc astazi sa postez ceva. Au trecut 6 luni jumatate de cand a aparut in viata noastra un bulgaras mic cu suflet. Daca la inceput, nu stiam ce simt, mai bine zis ce ar trebui sa simt, asa cum am povestit aici, acum pot sa spun ca o iubesc cum nu pot descrie in cuvinte. Mi-e atat de draga! De vreo 2 luni , ne rasfata in fiecare dimineata cu un zambet larg si cu o privire vesela. Asteptam in fiecare zi acest moment, ca niste copii care isi asteapta cadourile de la Mos Craciun :).

              Mic dejun romantic

Sase luni alaturi de Alice a fost o perioada plina de provocari, insa nu ne putem vaita. Am inteles, in lunile scurse de cand s-a nascut pitica, ca limitele noastre pot fi duse foarte departe. Nu imi inchipuiam sa am nervii necesari sa cant vesela in fiecare zi, de cel putin doua ori, 6-7 cantecele, poate si mai multe (nu am apucat sa le numar!), pentru ca Alice sa manance sau sa se linisteasca. Cum nu credeam ca am sa fiu asa calma cand ii dau sa manance si ea tine gura inchisa strans, se apuca sa tuseasca (doar sa isi arate nemultumirea!) sau sa stranute, de fiecare data de doua ori, eu continuand calma sa ii servesc masa, desi ea incearca sa ma descurajeze cu fiecare gest. Nu stiam ca pot sa ma scol in fiecare noapte, uneori mai greu, e drept, sa ii pregatesc lapticul si sa ii dau sa pape, fara sa simt vreo frustrare.

A fost o perioada plina, am avut si momente mai grele, dar si foarte multe momente frumoase. Fiecare pas in evolutia ei ne entuziasmeaza atat de mult, cum nu imi puteam imagina. Sunt clipe in care stau si ma uit la ea si nu imi vine sa cred ca e copilul nostru, ca e asa vesela.
Inainte sa o am pe Alice, cand auzeam fraze de genul : "un copil e o minune", mi se pareau usor goale, facand parte, parca dintr-un discurs plin de sabloane. 

Insa acum stiu, simt, vad,  ca : Un copil e o minune, iar noi nu ne mai saturam sa o descoperim in fiecare zi!

Un comentariu:

  1. fiecare copil e o minune si o parte cu totul speciala din noi si din viata noastra. ca in absolut orice relatie exista suisuri si coborasuri, momente magice sau mai putin frumoase! principalul e sa stii sa iti mentii zambetul pe buze si din fiecare moment sa ramai doar cu ce e frumos!
    felicitari pentru cele 6 luni si la cat mai mult!
    oana bv

    RăspundețiȘtergere