miercuri, 27 noiembrie 2013

Chin, Chin Antonescu


Serile trecute am avut o discutie cu Alice, in urma careia am aflat lucruri noi si foarte interesante despre Chin Antonescu sau cum ar spune ea " chin al lui tati". Prin natura meseriei lui tati, suntem la curent cu tot ce se intampla pe scena politica romaneasca, iar atunci cand "mai mari" ei sunt la tv, el este obligat sa ii priveasca. De foarte multe ori joaca se opreste brusc, tati pleaca in camera lui pentru ca trebuie sa il urmareasca pe "Chin". Copilul, curios din fire, ne tot intreaba cine e X sau Y si primeste raspunsurile adecvate: Crin Antonescu, Victor Ponta, etc. Intr-una din seri, cand eu pregateam lapticul pentru culcare , ea era in pat, iar tati, la tv, il urmarea pe Crin, a inceput o discutie foarte interesanta, pe care ma straduiesc sa o redau aici, desi pierd sigur din farmecul de atunci
"-Mami, ce face tati? 
- Tati il asculta pe Crin.
- Chin, Chin Antonescu? 
- Da, Crin Antonescu
- Chin, Chin al lui tati a venit la mine si mi-a spus :-Buna Alice, ce faci?"
- Si tu ce i-ai raspuns?
- Ca fac bine, pe acasa. Si avea o geanta pe umar, era rosie, foarte frumoasa. Si mi-a pus o pelerina si m-a coafat, m-a facut o eleganta...si avea si o papusa foooarte frumoasa, pe care o chema Diana, da Diana. Si mi-a adus o minge mare sa joc fotbal. 
- Si ti-a placut de el? A vorbit cu tine? 
- Daaa, mi-a placut. Mi-a citit si o poveste frumoasa. ...Avea si o casa, maaaare si verde. Am fost eu acolo la ea si m-am jucat cu jucariile. Si avea si o fetita, o chema Nadia."

Si am fi continuat si poate as mai fi aflat cate ceva despre aceasta intalnire daca nu ii duceam lapticul si nu trebuia sa doarma. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu