marți, 5 noiembrie 2013

Daca nu esti cuminte...


De ceva vreme a aflat ca Mos Craciun vine in decembrie cu cadouri la copiii cuminti. A gasit prin casa si o carte cu melodii si povesti despre Craciun, care ii place foarte mult.  
Prin urmare, cam in fiecare seara imi tine o lectie de buna purtare si imi arata consecintele faptelor mele rele (posibile). Nu stiu cum se nimereste, dar se intampla  de obicei, atunci cand ea face o prostioara. Asteapta sa treaca putin timp si apoi vine foarte serioasa la mine, ia un ton grav, gesticuleaza din maini si imi spune: 
" Mami, daca nu esti cuminte, nu primesti nimic. Nici cadouri, nici tabeta, nici papusi. Primesti o inelusa". 
Eu o intreb foarte serioasa, la randul meu :"de la cine sa primesc?" Si ea incepe din nou :
" Nu esti cuminte, nu primesti nimic, nici cadouri, nici tabeta." Se uita la mine, isi da seama ca nu mi-a raspuns la intrebare si continua : " de la Mosu. Da, da, de la Mosu". 
Si de aici incep discutiile noastre despre ce ar vrea ea sa primeasca de la Mos Craciun. Imi spune vrea sa ii aduca muuulte cadouri, dupa care incepe: o papusa mare, un geamantan (a se citi ghiozdan) cu printi si printese, aparat foto, penar, carti, caiete, carioci, bloc de desen, ca sa mearga la gradinita si apoi la scoala. Cam astea sunt dorintele ei pana acum, cand apar noutati, va mai anunt. Despre tati nu stie ce ar vrea sa ii aduca, insa despre mine stie sigur ca vrea sa imi aduca Mosul o "tabeta sa imi faci mie poze cu ea". 

O tableta...nu e o idee rea deloc! :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu