vineri, 11 noiembrie 2011

Spiridusii pregatesc Craciunul


Zilele trecute am vazut primul magazin impodobit de Sarbatori. M-am bucurat ca un copil, am intrat in el, am vazut care e oferta, ce-i drept, nu foarte diferita de alti ani. Insa numai gandul ca vine Craciunul, ma binedispune, mai ales ca anul acesta e primul alaturi de bebe Alice.

 Cititi si Buesti un sat din Baragan. La ei vine Mos Craciun?
              O prietenie veche! 
              Pasiune pentru handmade- Cili

Azi am primit de la spiridusii lui Mos Craciun de la Unda Mai oferta lor de cadouri. Mi-a placut mult si m-am gandit sa v-o arat si voua.

2 comentarii:

  1. bebelusul meu o sa faca anul acesta 1 an pe 17 decembrie dar o sa impodobesc de la 1 decembrie casa deoarece eu ador sarbatorile de iarna si vreau sa ma bucur cat mai mult de atmosfera, doar bradutul il facem in ajun...
    astazi i-am pregatit caciulita de spiridus dintr-o caciulita mai mare...sunt atat de incantata de rezultat mai ales ca este si contributia mea....

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani de pe acum! sa fie sanatos si sa aiba parte numai de bucurii! Asta cu impodobitul de la 1 decembrie nu e o idee rea deloc. Si mie imi plac Sarbatorile si trebuie sa profitam mai mult de ele. Bradul sper sa il fac in jur de 15 decembrie, acum sa vedem unde o sa il punem ca in dormitor mai avem un colocatar:) dar ne descurcam noi. La caciulite m-am uitat si eu, trebuie sa ii cumpar una si mi-ai dat o idee foarte buna sa o adaptez dupa bunul nostru plac . Multumesc

    RăspundețiȘtergere