duminică, 4 decembrie 2011

Jurnal de bord- diversificarea- noutati de pe frontul de vest

Suntem in luna a doua de diversificare si parca stam un pic mai bine. Nu am mai scris despre asta pentru ca am asteptat sa vad cum evoluam, sa nu ne laudam prea repede. Dupa ce in prima luna a fost greeeeuuuuu, luna aceasta am inceput sa ne "miscam" mai bine. Pentru ca am avut probleme la inceput, cantaresc totul, prin urmare sa nu va speriati ca stiu exact cat mananca pitica in fiecare zi. Cantaresc totul in fiecare zi. Vorba Corinei, as fi in stare sa cantaresc si "aerul din lingurita". 

               Intalnirea cu Alice 
 
Daca in prima luna manca la micul dejun, cca 90 g de mar cu para, acum mananca cca 200 g, +/- 10 g. Cea mai mare realizare a noastra este pranzul. Am inceput si continuat, timp de o luna, cu 20 g si restul supa "chioara" si laptic. Recordul personal la intalnirea cu dna dr, de pe 15 noiembrie, era 30 g supa crema. I-am explicat eu atunci, cum m-am gandit sa ii pun in biberon si niste supa strecurata si sa bea mai usor. Mi-a spus ca supa "clara" (asa se spune in spital) nu o ajuta deloc, prin urmare, trebuie sa incerc sa ii dau mai multa supa crema. Usor de zis, foarte greu de facut. Norocul meu a fost Corina, care mi-a soptit un mic truc : sa pun in supa crema o masura de lapte praf si s-ar putea sa am succes. Ei bine, daaaaaaaaaaaa! am avut mare succes, acum Alice papa cca 200 g la pranz. Am reusit sa eliminam, dupa aproape 2 luni de diversificare, lapticul de la micul dejun si pranz. 

Perioada de inceput nu e usoara, dar cand lucrurile incep sa se "miste", apar si bucuriile. Revenim :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu