duminică, 6 noiembrie 2011

Jurnal de bord- diversificarea- supa de legume

Prima etapa a diversificarii continua cu succes, as putea spune. De cand am renuntat la a-i mai "administra" copilului sucul cu lingurita si am inceput sa ii dau piure de mar a inceput sa manance din ce in ce mai bine. Am avut si o mica problema, marul era usor prea acid pentru stomacelul tinerei domnite si, prin urmare, am fiert marul si para. Asta mancam noi acum, mar si para fierte si rase pe razatoarea speciala. Avem zile in care mancam mai bine, altele in care mancam mai prost. Astazi am adaugat si doi biscuiti, maine punem poate trei. Am vazut ca i-a placut combinatia si vom continua asa. 

             Intalnire cu Regina Maria- clinica
 
Pentru ca am depasit cu bine primul hop, am trecut la al doilea: supa de legume. Pentru ca orice suc nemancat cu lingurita e un pas inainte, am hotarat sa ii dau supica din biberon. Avem patru zile de cand mancam supica strecurata. Nu a mancat foarte multa, cel mai mult au fost 75 ml, restul am completat cu laptic. Astazi mi-am luat inima in dinti, am pus supa cu legume la blender si am incercat sa ii dau. Succesul nu a mai fost la fel de mare, a manca doar 25 gr, sper totusi ca maine si in zilele care vor veni sa manance mai bine. Asta daca reusim sa scapam de afta din gurita.

Trucuri folosite: cantece, strambaturi, vorbit cu jucariile atarnate de leagan.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu