duminică, 23 octombrie 2011

Jurnal de bord- diversificarea- ziua 5

Asa cum am anuntat victorioasa aici, doctorita ne-a spus sa incepem diversificarea cu sucul de mar, dat cu lingurita. Cand a ajuns sa pape 100-150 ml, sa incepem sa adaugam pulpa de fruct. 
5 zile am facut tratament cosmetic intensiv cu suc de mar. Practic, dupa baia de seara, dimineata am avut parte de impachetari cu suc de mar. M-am gandit ca pana ajunge copilul meu sa manance 150 ml de suc de mar cu lingurita s-ar putea sa imbatranesc. Asa ca am decis ca de astazi, sa incep sa ii adaug pulpa de mar. Prin urmare, astazi a fost muuuuult mai bine, a mancat mar simplu, ras pe razatoarea speciala. Nu e foarte usor, dar e mult mai bine decat suculetul. Suc cred ca ar putea sa manance deocamdata, doar din biberon. 
Doctorita noastra nu este mama si am ajuns la concluzia ca daca ar fi fost poate nu ma sfatuia sa dau 100 ml de suculet cu lingurita. Sau poate nu ma pricep eu sa fac acest lucru...

2 comentarii: