miercuri, 12 octombrie 2011

Sfaturi practice de la Chicco


Mandra posesoare a unui frumos carucior Chicco iesea in fiecare zi cu copilul la plimbare. De la o vreme, mandria lasa loc jenei.
"Minunatul ", dupa nici o luna incepu sa scartaie. I se parea ca merge pe strada si dintre toate carucioarele, doar al EI scartaia. Dar, pentru ca au alocat o suma considerabila  (pentru bugetul lor, nu vorbesc de alti parinti), aveau garantie 2 ani. Singura problema era sa ajunga cu caruciorul scartaitor in cealalta parte a Bucurestiului sa il duca la magazinul de unde l-au luat. Au tot amanat pana s-a ivit prima ocazie de a ajunge acolo. Ceea ce a urmat...
Sotul: - Buna ziua, am cumparat un carucior de la dvs, in luna mai si, dupa nici 2 luni de utilizare, ii scartaie rotile groaznic. Am venit sa vedem cum facem cu garantia, sa il putem repara.
Vanzatoarea:- Buna ziua. Se mai intampla, am avut si alti tati
care au avut aceasta problema.(opa!) Insa ei au rezolvat-o repede. Au demontat rotile, le-au spalat si gata!
Sotul:- Pai si cum sa demontez rotile?
Vanzatoarea: Pai... va uitati si dumneavoastra asa ... ca barbatul la ele si le demontati.
Sotul: Doamna, cum "ca barbatul"? Eu am garantie, as putea strica ceva si atunci o pierd. (noi obisnuiti cu regula de aur: la produsele cu garantie nu umbli, ca o pierzi)
Vanzatoarea: Nu aveti ce strica, au mai facut si alti clienti la fel. Va uitati "ca barbatul", le demontati si le spalati. Daca nu va pricepeti sunati pe baieti de la service si va explica ei cum se face. (deci nu le schimba, doar explica!)
Dialogul a luat sfarsit aici, spre mirarea mea, sotul explincandu-mi in drum spre casa, ca a renuntat deoarece a inteles ca nu ajunge nici unde cu vanzatoarea din dotarea magazinului "de firma".

Povestea are si un happy end, insa nu cel pe care il asteptati. Nu am schimbat rotile pe garantie. Ci am varsat una bucata seringa plina de ulei la fiecare roata si "scartaitorul" merge acum "ca uns"

PS. Suntem, inca, de vreo 4 luni , in asteptarea pernitei speciale pentru scoica de masina, tot de la magazinul, de altfel cu pretentii de mare brand...Cel mai probabil Alice nu va calatori niciodata cu acea pernita...Asta daca nu taticul ei...ca barbatul...

9 comentarii:

  1. si noi am patit la fel.am mers la magazin si ne-a zis ca de la praf scartie rotile.vanzatoarea s-a pus si a curatat rotile cu o carpa uda si le-a uns

    RăspundețiȘtergere
  2. :)))))))))) si noi avem acelasi carucior si am uns rotile

    RăspundețiȘtergere
  3. bine ca nu sunt unica in aceasta privinta! Deja ma simt ca in clubul "anonimilor" utilizatori de carucioare Chicco

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) si eu am un monstrulet...dar de alta firma (si pret pe masura)care a scartzait, de se uita fata in toate partile speriata cand mergeam cu el si l-am uns, dar mai avem si problema cu greutatea lui ...k e foarte greu si incimod de utiliza...noi am mizat pe confortul lui BB si nu ne-am dat seama k o sa fie problema greutatea lui...deci putm infiinta un club=))

    RăspundețiȘtergere
  5. la noi e ok caruciorul, nu e deloc greu si e usor de manevrat, scartaitul mi-a facut praf nervii si urechile. Deci, e cazul sa facem un club. :))

    RăspundețiȘtergere
  6. dupa nici 2 luni de utilizare, ii scartaie rotile groaznic. Am venit sa vedem cum facem cu garantia, Carucior

    RăspundețiȘtergere
  7. Am cumparat Chicco Artic,a doua zi frina nu lucra,suntem din Moldova si pentru noi e problematic so aducem la service in Romania

    RăspundețiȘtergere
  8. Avem si noi unul de la chicco trio LOVE....super prost făcut. La cei 3300 lei dați pe ei scartie rotile de la a 5-a sau a 6-a plimbare. Nu-si justifica absolut deloc banii. RUSINEEEEE CHiCCO!!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Si siteul e sub orice critica, am sunat la 2 numere de telefon sa ii intreb si eu ceva tot legat de roti, nu raspunde nimeni. Asistenta tehnica online, nimeni!

    RăspundețiȘtergere