luni, 17 octombrie 2011

Dormi "linistit", Electrica vegheaza!


Locuiesc intr-un bloc care incepe sa fie populat din ce in ce mai mult de bebelusi/copii mici. Iar eu am ajuns la concluzia ca Electrica a aflat si incearca sa "ajute" tinerii parinti: ori vrea sa ii faca sa petreaca noptile cat mai romantic posibil, ori incearca sa le faca o economie pentru pampersi. Dupa intamplarea de saptamana trecuta, nici azi noapte nu am avut curent. S-a oprit pe la ora 1, nu dormeam inca, aveam biberoanele la sterilizat , pana la ora 6.30-7. 

 Cititi si Mic dejun romantic
              Incercarile vietii de mama-stecherul
Cum probabil ati ghicit, masa de la ora 4.30-5 am luat-o din nou la lumina lumanarilor. Bag de seama ca furnizorul de electricitate are grija ca viata cuplului sa fie cat mai armonioasa, fara a fi afectata de venirea pe lume a copilului. Prin urmare, dormitorul nostru este plin de lumanarele, pozitionate strategic, langa geam si pe masa de infasat. Nu ne culcam fara sa asezam chibritul la indemana, cine stie...peste noapte...poate ne vine pofta de ...hranit copilul . 
Partea buna este ca nu am mai fost luati prin surprindere.Am stiut exact cum sa facem rost de lumina, cum sa incalzim biberonul si nu ne-am mai uitat cu invidie la blocurile vecine, cel putin 2 dintre ele erau afectate de aceasta data. Cine stie, poate data viitoare o sa fie lovit tot cartierul.

De aici trag concluzia ca s-au inmultit copiii prin Berceni!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu