miercuri, 26 octombrie 2011

Mamica si gradinita

Pentru a face blogul mai atractiv, m-am gandit sa invit cateva persoane dragi sa scrie cate ceva. Saptamana aceasta ne povesteste o intamplare de viata Oana, mama lui Rares. 

"Cand a aparut Rares in viata noastra a fost cel mai frumos moment , chiar mai frumos decat nunta. Toate bune si frumoase pana in aceasta minunata toamna cand am inceput gradi...
Totul mergea ca uns, nu a plans , nu a vrut la mami sau la tati(doar sporadic seara inainte de culcare, dar cine sa il bage in seama?i-am retezat din fasa orice gand de rasculare.). In 2 saptamani era totul minunat.

             O prietenie veche! 
             Pasiune pentru handmade-Cili 

Doamnele educatoare, Simona si Marieta, tinere si frumoase, oameni absolut minunati au stiut sa se faca placute si sa intre pe sub pielea copiilor.
In vinerea care a trecut, plecam la Slobozia, la parintii mei si, in timp ce ma jucam cu el pe bancheta din spate, imi zice una de am ramas masca: "Mami sa stii ca tu esti invechita si urata!" 
SOC! Helloooooo, eu sunt mama ta. Nu se presupunea ca eu sunt cea mai cea dintre toate? Ei bine, nu. Acum dna Simona e cea mai frumoasa si mai ”noua”.
Adio mami si n-am cuvinte! S-a rupt lantul de iubire si nu avem decat 3 ani si 5 luni...la 18 ani nici nu mai are mama. 
Asta ca sa stiti pentru cine ne chinuim si ne zbatem atat…"

ps. poza este facuta cu o luna inainte ca mami sa devina "invechita si urata"

5 comentarii:

  1. dna simona este o dulceata de femeie si care este cu adevarat frumoasa! deci macar stiu ca am fost tradata pentru cineva care merita si ca tradatorul are gusturi deosebite!
    si cum dna simona ii mai zice si mihaita(noi il strigam rares) e clar ca e ceva deosebit pentru el!deci ce as putea altceva cere.........
    mamica(oana bv)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eiii..nu te amari.. :) Important e sa ii explici si va intelege:)Pe tine te iubeste. Asa-s barbatii astia..ne intorc spatele cand vad alta "noua":) Iti recomand cartea: Cam sa fii o mama buna pentru fiul tau de Alain Braconnier. E bine cine are baiat ca asa ii putem intelege cat de cat pe barbati:) Va pup pe toti..:-*

    RăspundețiȘtergere
  3. va multumesc pentru aprecieri! nu sunt catusi de putin geloasa pe dna educatoare cum se spune"prima iubire nu se uita niciodata"!
    mami nu e cine stie ce frumoasa si nici tanara pe cat pare!
    mamica(oana bv)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cunoscand si pe mamica si pe fecior, pot sa spun ca mamica este foarte tanara si frumoasa, o adevarata “Lady”; iar feciorul…..wow….si ce fecior….. si frumos si cuminte si destept si …devreme acasa, dar…..foarte iubit de femei; are ceva ce atrage….. eu cred ca va rupe ceva inimi. Mamica, sa nu iti pierzi speranta ca vei fi iubita neconditionat, vei fi singura femeie la care Rares se va intoarce mereu, vei fi prima si cea mai durabila dragoste. va pup, Ionela

    RăspundețiȘtergere