duminică, 20 noiembrie 2011

Pusculita Mosului e un pic mai plina

Asa cum am povestit aici, fetele de la Because we care, au hotarat sa vina in ajutorul Mosului, in preajma Craciunului mergand la un centru de tineri bolnavi de SIDA si, apoi la doua gradinite din judetul Ialomita. Vineri, spiridusii au avut o zi plina. Au organizat o strangere de fonduri la birou. Cu mic, cu mare, fetele s-au mobilizat si au prajiturit sau au gatit mancarica de post, pentru cei care nu aveau pofta de ceva dulce. 

              Spiridusii pregatesc Craciunul
              Because we care
Am facut si eu doua prajiturele, a donat si bunica mea vreo 2 feluri si le-am trimis prin Lili. Am regretat ca vineri sotul a lucrat, iar eu nu am avut cu cine sa o las pe Alice. Mi-ar fi placut sa merg si eu la munca, sa le ajut sa strangem cat mai multi bani. Dar acesta e doar inceputul, sigur vor urma si alte astfel de zile si voi fi acolo. 
Au fost multe prajituri, a fost mancare multa, iar colegii au fost foarte generosi. La final, pusculita Mosului s-a adunat o suma frumoasa, ceea ce va permite spiridusilor sa ofere un Craciun un pic mai generos si mai vesel unor copiii sarmani si unor tineri bolnavi. 

Cei care vor sa le ajute sunt asteptati, in continuare, cu mult drag

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu