luni, 7 noiembrie 2011

Intalnire cu Regina Maria -clinica (episodul 2)


Daca ati crezut ca aventurile mele la Regina Maria- clinica, au luat sfarsit, asa cum am crezut si eu, va spun ca ne-am inselat amarnic. Dupa cum am povestit aici, desi am vrut sa ii fac lui Alice o cultura de fungi de pe limbuta si un exudat nazal, dr Grama Roxana mi-a dat trimitere sa fac doar exudatul nazal. Zis si facut. Pentru ca e o clinica respectabila, am primit un cod de acces si un cod de analiza, pentru a putea avea acces singura la rezultat, dupa 5 zile. Din a 3 a zi, nerabdatoare, am tot verificat, nici un rezultat afisat. Am tot incercat vreo 7 zile lucratoare, dupa care, sigura ca sistemul lor are o eroare, am dat un telefon . Acolo, surpriza!
Receptie RM: - dna, vad ca ati facut si un un exudat faringian.
Mama: Dna, eu am facut un exudat nazal, daca ati facut unul faringian, nu ma intereseaza, eu vreau rezultate la nazal.
Receptie RM: Aveti aici doua analize, in doua zile diferite, pe 26 si 27. Va mai dau un cod de analiza, incercati asa si daca nu merge, reveniti. 
Mama: Noi am facut un exudat doar pe 26, va rog sa imi dati noul cod si sa terminam odata. 

          Indiferenta fata de mamici
 
Am luat noul cod, introduc, nici un rezultat afisat. Simteam deja cum imi creste pulsul si presimteam ca o sa ma stapanesc cu greu sa nu fac un scandal monstru. Deci, in dreptul nostru apar 2 analize si nici una nu este gata, cam cum vine treaba?
Sun din nou , explic din nou totul si mi se face legatura, dupa vreo 10 minute de asteptare in telefon, catre Clinica din Sun Plaza, acolo unde si facusem analiza. O voce suava se aude in telefon:
Receptie Sun Plaza: Buna ziua dna, ne cerem scuze, saptamana trecuta am gresit analiza, in loc de exudat nazal am luat un exudat faringian. Nici dvs nu ne-ati spus nimic...
Mama: eu, ce sa spun? ca nu stiti sa luati un exudat nazal de la un bebelus? Eu ar fi trebuit sa stiu cum se ia aceasta analiza?
Receptie Sun Plaza: Nu...dar am intrebat si pe dna dr (n.r. Grama Roxana), daca sa va rechemam in clinica sa luam si un exudat nazal, dar ne-a spus ca nu e necesar, poate ramane asa, daca nu aveti nimic impotriva.
Mama: Pai cum sa ramana asa, daca eu am nevoie de un exudat nazal pentru ca ii curge nasul, nu o doare in gat?
Receptie Sun Plaza: Deci doriti sa reveniti si sa luam un exudat nazal, da?
Mama : Evident ca vreau sa vin sa facem exudatul. Si acum, pe cel faringian, de ce nu apare pe site? de ce nu il pot vedea, va rog sa mi-l trimiteti urgent pe email.
Asta am patit in "minunata" clinica cu si mai "minunata" doctorita. Deci, daca am prelevat gresit, lasa asa, poate nu isi da seama, poate nu mai e nevoie, poate uita si nu mai intreaba. 
Iar doctorita, nu am cuvinte sa exprim ceea ce simt pentru ea. Dupa ce ca s-a purtat total neprofesionist in consultatie, dupa ce ca nu mi-a dat sa fac toate analizele solicitate atunci cand cei din laborator gresesc (ceea ce se poate intampla) accepta greseala si intr-o atitudine tipic romaneasca, incearca sa ascunda gunoiul sub pres. Nu mi-a dat acum aproape 2 saptamani trimitere (am nevoie de ea sa o pot face gratis, asa prevede contractul) pentru un raclat lingual deoarece mi-a spus ca e un virus si nu iese la analiza. Mi-a dat tratament, in urma caruia lui Alice i-a fost doar un pic mai bine doua zile. Dupa doua zile de cand am terminat de administrat ceea ce ne-a dat, a avut inca trei eruptii de bubite pe limba. Puteti sa va inchipuiti ca abia mananca, o ustura groaznic si plange foarte mult. Azi dimineata am revenit in clinica, mi-au facut exudatul nazal si am cerut sa mi se faca si cultura de fungi de pe limbuta, fara sa mai tin cont de dr care imi recomandase sa nu fac aceasta analiza, ca "sigur trece cu ce i-am dat". 
Din cauza incompetentei ei suferinta a fost prelungita cu cel putin doua saptamani.

2 comentarii:

  1. regret cele intamplate... din pacate, clinicile private incep sa dea din ce in ce mai multe rateuri. :( deah, doar traim in romania si nu avem pretentia la calitate fara cusur pe banii nostri...
    Insanatosire grabnica!

    RăspundețiȘtergere
  2. multumim pentru urari. si voua sanatate multa! am vazut ca si voi aveti probleme de sanatate

    RăspundețiȘtergere