marți, 15 noiembrie 2011

Cu cantec inainte!



In perioada sarcinii, nu m-am uitat deloc la televizor, pur si simplu simteam ca ma incarc cu foarte multa energie negativa. Prin urmare, de pe la 4 luni am ascultat Europa FM. Pe langa radio, am ascultat de pe youtube multe cantecele pentru copiii, imi dadeau o stare pozitiva, ma binedispuneau. Am tot citit ca lui bebe in burtica ii place sa auda muzica si este ajutat sa se dezvolte, deci am ascultat multa muzica vesela de pitici. Dupa ce s-a nascut Alice, am primit un ursulet cantator, ii puneam mereu sa ii cante si chiar se linistea. L-am uitat la ai mei intr-un weekend si simteam ca am uitat cel mai bun prieten, am dat fuga la magazin si i-am luat o albinuta, care i-a placut la fel de mult.

               Incercarile vietii de mama - stecherul
               Sfaturi practice de la Chicco
Cand au inceput colicii, am trecut in alta etapa, cea in care mami canta pana cand se linistea bebe mic. Si repertoriul era foarte variat: de la elefanti, la broscute oac, la ratuste, la muzica populara, tot ce vrei gasesti la noi. Programul dureaza in functie de cat cere "clientul" zis si copil. Cel mai mult au linistit-o elefantii care se leganau pe o panza de paianjen ... si se leganau..., si se leganau..., si se tot leganau pana ajungeau pe la 20-30 de elefanti? Si ei toti pe o panza de paianjen. Cand mami isi dadea seama ca e pericol de prabusire o lua de la capat si elefantii se urca, din nou tacticos pe panza. Asta a ramas in continuare melodia care o linisteste pe Alice. De fiecare data cand plange, cand e agitata, elefantii se aliniaza precum soldateii, pe panza. 
Acum, la 5 luni, recunoaste melodiile si incepe sa rada la cele care ii plac. Daca plange foarte tare si aude un cantecel cunoscut se opreste macar si pentru cateva secunde si ma urmareste sa vada daca e cazul sa continue sau sa se linisteasca un pic...
De cele mai multe ori se linisteste

Un comentariu:

  1. Nu stiu daca ai aflat de radioul itsy bitsy. E numai pentru copii si are muzica foarte variata. Il mai ascult si eu din cand in cand :D Mult spor!

    RăspundețiȘtergere