duminică, 13 noiembrie 2011

Azi am fost la Talcioc


In sfarsit am ajuns in casa dupa o zi destul de aglomerata, dar frumoasa. Printre altele, am fost la Talcioc Urban, care a avut loc la Casa Margaritar. Sunt mamica de 5 luni si am intrat usor, usor in diferite grupuri de mamici pe facebook. Acolo am aflat de Talcioc si tot acolo am aflat si despre cazul lui Bibi, un baietel care sufera de o forma foarte rara de anemie si care are nevoie de un transplant de maduva. Parte buna in cazul piticului este ca s-a gasit un donator, dar pentru ca suntem in Romania, trebuia sa existe si o parte proasta. Parintii au nevoie de 160.000 Euro pentru acest transplant, bani pe care, evident, nu ii au. De la Nicol am aflat de Talcioc. Nicol e o mamica foarte inimoasa, pe care am cunoscut-o pe facebook in timp ce mediatiza cazul lui Bibi, foarte hotarata sa dea o mana de ajutor pentru strangerea sumei. Cum? Prin vanzarea unor produse facute de ea (dulceturi, bentite) si a unor hainute pe care copiii nu le mai folosesc. S-au gasit mamici care au donat hainute pentru a fi vandute la Talcioc, dar si mamici care sa cumpere. Eu, am fost printre cele care au cumparat. 

             Pasiune pentru handmade- Cili
       
Nu fusesem niciodata la un astfel de eveniment si pot sa spun ca mi-a placut foarte mult. Din pacate, am fost pe fuga, nu am putut sta foarte mult, avand un program cam incarcat. Am ajuns acolo, am intrat timida pentru ca nu cunosteam pe nimeni, insa atmosfera era foarte prietenoasa. Desi nu era mult spatiu, locul era plin de mamici, tatici si mai ales pitici, multi dintre ei purtati. Vizitatorii erau serviti cu briose si castane prajite si erau invitati sa profite de ocazii. Cascam ochii pe acolo, cand a venit la un moment dat Nicol si m-a pescuit, ducandu-ma in camaruta in care se vindeau lucrusoare pentru Bibi. Venisem din curiozitate, sa vad cum arata totul, cum se desfasoara, dar mai ales venisem sa dau o mana, ce-i drept mica, de ajutor pentru pitic. 
Primul lucru care mi-a atras atentia a fost o papusica foarte haioasa. Alice, desi are 5 luni nu a primit inca o papusica. Are elefantei, iepurasi, soricei, dar nu o papusica, iar aceasta chiar mi s-a parut ca i se potriveste. De cand i-am dus-o in masina si a fost destul de treaza ca sa realizeze ce are in fata, a indragit-o. E papusica perfecta pentru un bebelusi, e frumos colorata si face si zgomot. Prin urmare, am luat-o. 
Am mai luat o bluzita si o rochita, dar am pierdut o salopeta de vara. Erau atatea hainute dragute, incat pur si simplu am uitat-o, pana cand am vazut-o in mana altor parinti. Am intrebat-o pe Nicol daca o mai are, dar mi-a raspuns ca nu. Nu puteam sa-i ratez dulceturile, ii promisesem ca o sa le gust cu prima ocazie. Eu am ales de caise cu pepene galben, nu mai mancasem pana acum. Am gustat-o in aceasta seara, cand am ajuns acasa dintr-o vizita si ne-a placut foarte mult. La urmatoarea intalnire o sa gust si din alte sortimente, asa sa diversificam un pic, daca tot suntem la acest capitol si cu bebe. 

Mi-a placut Talciocul, a fost altceva in viata nu foarte plina de evenimente sociale a mamicii care sunt.

3 comentarii:

  1. Foarte, foarte frumoasa papusica. Sa o stapaneasca sanatoasa fetita ta si felicitari, tie, mamico pentru participarea la talcioc! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. spuneti voi, nu am exagerat cand am spus ca a fost dragoste la prima vedere. ce-i drept, mama e mai entuziasmata ca fata :)). Fata e si micuta sa isi dea seama ce inseamna o papusica

    RăspundețiȘtergere