sâmbătă, 15 septembrie 2012

Campania "Mergem la scoala!" continua

Sunt prinsa de cateva zile cu campania "Mergem la scoala!" a Asociatiei Because We Care, al carui membru am devenit si eu in luna iunie. Am promis ca, de indata ce am noutati sa le postez si aici. Sa va aduc un pic aminte: ne-am hotarat sa strangem banuti pentru peste 500 de elevi din gradinitele si scolile defavorizate din satele din judetul Ialomita. 
Am apelat la Inspectoratul Scolar din judet sa ne trimita o lista cu scolile/gradinitele unde situatia materiala a copiilor este precara, dnele inspectoare Teodora Ion si Claudia Stoica raspunzand prompt rugamintii noastre. Astfel, vinerea viitoare speram sa mergem in satele: Axintele, Bratia, Horia, Frumusica, Marsilieni, Albesti, Buesti si Stejaru, unde 582 de copii ne asteapta pentru a le duce pachete cu rechizite. Sunt 2 zone mari pe care ar trebui sa le acoperim: comuna Axintele cu 4 sate, undeva pe langa Urziceni si comuna Albesti cu 3 sate , la vreo 20-25 km de Slobozia. Despre cei din Albesti- Buesti, am mai povestit anul trecut cand Mos Craciun si spiridusii sai au impartit cadouri copiilor de gradinita. 

Pretul unui pachet este de aproximativ 15 lei, acest pret fiind oferit de cei de la DNS Birotica, care ne sunt aproape la fiecare actiune de-a noastra si carora le multumim. Am facut deja necesarul pentru cei 582 de elevi si iata cum arata:


Speram sa reusim sa strangem banutii necesari actiunii. Nu e usor, insa sunt o multime de prieteni care ne-au sarit in ajutor si ne-au fost aproape. Daca vrei sa ajuti un copil sa mearga la scoala, poti dona o suma in contul :


Asociatia Because We Care
Str. Aliorului nr 5, Sector 4, Bucuresti
CIF 28447204/ 9.05.2011

IBAN RO69 DARO 0018 0006 3107 RO01

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu