vineri, 19 mai 2017

Melodia zilei :)




Pentru ca azi e o zi cu cantec, voiam sa va spun ca noua pasiune in materie de muzica a copilei este Shape of You- Ed Sheeran. O asculta non stop! 
Ieri, in febra prajiturilor fiind, ea isi manca un sandvis langa mine, in bucatarie si asculta melodia pe repeat. Tot vorbeam noi despre ce se intampla in videoclip si ii explicam ca fata l-a invins pe cel mare si gras pentru ca era foarte bine antrenata. Ea trage concluzia ca baiatul care, "mami, ce crezi, s-a luat la intrecere cu un tren" (nu prea imi aduceam aminte :)) , nu s-a antrenat suficient. Si, in momentul in care a ajuns la aceasta concluzie, o vad ca sare de pe scaun, iese pe hol si incepe sa faca genoflexiuni. 
- Mami, uite, ma antrenez! Unu, doi, trei...Incearca sa faca niste flotari, de care se lasa repede.
- Mami, pe astea nu le pot face, renunt, dar fac lumanarea. 
- Te rog! Ce mai puteam zice? Era asa serioasa si entuziasmata. 
- Sa fac si bicicleta, cred ca ajuta! Stai sa trag covorul, sa stau pe el, am nevoie. Incepe sa faca bicicleta, roteste in viteza mainile, mai avea un pic si o lua in zbor. Incepe sa faca niste scheme de karate inventate, imi explica faptul ca Victor o sa fie surprins ca ea va fi foarte bine antrenata, iar el nu. Totul intr-o agitatie si efervescenta greu de descris in cuvinte. 

La final trage concluzia: 

-Mami, mai am o singura problema: saritura lui Felicity din Ballerina. Trebuie sa ma dai la balet sa pot sari si eu ca fata aceea de il darama pe domnul gras din videoclip. Fara balet nu o sa reusesc! :)) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu