joi, 31 ianuarie 2013

Partea plina a paharului :)


Am citit la inceputul anului, in Formula AS, un interviu cu Medeea Marinescu, care, intrebata ce isi propune pentru anul 2013, raspundea ca si-ar dori sa nu mai alerge atat de mult pentru a umple partea goala a paharului si sa invete sa se bucure mai mult de partea lui plina. Mi-a placut asa mult aceasta dorinta si pentru ca exprimase perfect ceea ce gandeam si eu pentru noul an, incat mi-am trecut-o pe lista cu dorinte ;).
Observ la mine, dar si la oameni din jurul meu , tendinta de a cauta probleme acolo unde nu sunt, de a fi mereu nemultumit de ceva. Pe scurt, de foarte putine ori vedem partea plina a paharului. Ce e ciudat e ca de cele mai multe ori, "problemele" nu sunt nici pe departe asa importante si asa de greu de rezolvat.
Prin urmare, am inceput un curs intensiv cu mine de a constientiza si de a ma bucura de toate lucrurile/intamplarile, dar mai ales oamenii frumosi din viata mea. Nu e chiar usor, insa ma straduiesc, si parca, de fiecare data cand imi "gasesc" o "problema", apare un semn care imi arata partea plina a paharului meu.
Faptul ca am un copil sanatos si voios, un sot minunat, o familie frumoasa, prieteni dragi reprezinta suficiente motive sa nu caut probleme din lucruri marunte. Nu stiu cum se face, dar atunci cand sunt mai abatuta, mai obosita, se intampla ca Alice sa faca ceva care sa ma binedispuna si sa ma scoata din starea aceea. Atunci cand ajung seara acasa, alearga spre mine, incepe sa danseze de bucurie si imi spune vesela ca "a papat ouuuua", atunci cand ne jucam si povestim fiecare pe limba ei, iar ea vine si imi da repede un pupic, lasandu-ma fara cuvinte si plina de emotie, atunci constientizez "partea plina a paharului".


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu