marți, 19 februarie 2013

Intalnirea cu autoritatile (II)


Dupa cum povesteam aici, in ultimul timp am intrat in contact cu autoritatile si cu o zona pe care nu o cunosteam pana acum. Saptamanile trecute m- am tot "plimbat" pe la Judecatorie si am vazut o lume pestrita, cum poate numai la piata mai poti gasi. Sunt avocati multi, multi, unii bine imbracati,altii mai putin, sunt doamne cu fuste lungi si colorate, care nu stiau sa citeasca si te rugau sa le citesti de la avizier in ce sala se judeca dosarul, dar cand pleaca de acolo urca intr-o masina luxoasa...Sunt avocati care nu au cazuri si te intreaba daca nu cumva ai nevoie de ajutorul lor, tu le raspunzi amabil ca nu, iar ei trec la o alta persoana care studiaza atent listele afisate pe hol. Sunt personaje cu fete dubioase, aranjati, gelati, cu burti mari, care isi asteapta randul in sala de judecata. Sunt si prietenii lor, la fel de gelati, burtosi si care vin sa le sustina nevinovatia in fata instantei. Sunt dubele de politie, care parcheaza in spate, cu inculpatii (eu nu am vazut nici unul cu catusele, nici nu stiu care e procedura si cum sunt adusi in sala). 

E multa galagie, agitatie, toata lumea e grabita, toata lumea e incordata, dar in acelasi timp un pic mai politicoasa. Nu isi permite nimeni sa aiba un comportament neadecvat tocmai la Judecatorie. 

Intr-o postare urmatoare o sa va povestesc despre motivele vizitelor mele repetate la Instanta ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu