luni, 25 februarie 2013

Nu mai vreau sau poate...


Saptamana trecuta am avut parte de o surpriza din partea piticei: incet, dar sigur a inceput sa manance din ce in ce mai putin lapte. Pana cand, acum 3 zile nu a mai vrut deloc. Nu vroia nici sa vada biberonul. M-am gandit ca poate o pacalesc cumva, sa ii dau in canita cu care bea singura apa. Dar nu a fost chip sa o convingem sa mai guste. Cum vedea biberonul incepea sa planga. Partea interesanta e ca nici nu s-a mai trezit de o saptamana in nici o noapte sa mai manance . 
Am vorbit cu dr ei si mi-a spus ca se poate intampla sa nu mai vrea lapte, insa, daca ii suplimentam cu iaurt si branzica e ok. Mi-a sugerat sa mai incercam sa ii dam lapte de vaca, poate pe acesta il accepta. Cu cat cresc,spunea ea copiii vor alimente care sunt ori dulci , ori sarate, care au un gust. Nu mai vor alimente fara gust, ca atunci cand erau bebelusi.

Sa nu ma intelegeti gresit, nu m-am suparat ca nu a mai vrut sa mai pape laptic, pur si simplu nu ma asteptam. Pe toata lumea am auzit cum a fost o problema sa isi dezvete copiii de biberon si dupa ce au renuntat la el, ei nu au mai baut lapte. Nu am auzit pe nimeni ca pitica/-ul a renuntat de buna voie la lapte si biberon.

Am vrut sa scriu postul acesta de sambata, nu stiu de ce, dar am mai asteptat. Poate pentru ca aseara a baut iar laptic si in seara aceasta am intrebat-o daca vrea si mi-a raspuns DA. I-am oferit mai putin ca intr-o seara obisnuita, l-a baut pe tot, si cand am intrebat-o daca mai vrea mi-a raspuns NU

Ramaneti aproape si va povestesc cum evolueaza "ostilitatile" :)

Un comentariu:

  1. Incepe sa-si formeze caracterul :)) pai daca domnisoara a zis NU...pai NU ramane ...:)) In scurt timp o trece puiu pe shaorma de la Maverick :)) da-l in colo de lapte ca a baut destul pana acum :D

    cioc

    RăspundețiȘtergere