joi, 13 octombrie 2011

La Farmacie


Nascuta vara, Alice nu a putut trece neobservata de iritatiile provocate de caldura. Prin urmare, am incercat tot felul de creme, care mai de care... Intr-un final, obositi de atata lupta, am semnat un armistitiu cu ajutorul unei creme de la Mustela pentru copiii cu piele atopica. Stelatria se numeste ea si ne-a cam scos din belea. 
Deoarece nu o gaseam aproape deloc in Bucuresti, la farmaciile din jurul nostru, am incercat si la Slobozia
, orasul unde m-am nascut. Am ajuns intr-o farmacie din centru si stupoare! 
Produsele pentru bebelusi erau toate mai ieftine cu cel putin 5 RON decat in  Bucuresti. La o crema de 80 RON diferenta era de aproape 20 RON, la biberoanele Avent, cca 9 RON, la tetinele Avent, 7 Ron. Laptele praf NAN HA1 este mai ieftin in farmacie cu 7-8 RON decat in Carrefour, Selgros, Cora din Bucuresti.
Nu prea inteleg de unde diferenta asa mare. E clar ca si cei de la Slobozia au adaos comercial, trebuie sa traiasca si ei. Si atunci, ma intreb care este adaosul celor din Bucuresti? De ce se plang marile lanturi de farmacii ca sunt mereu in pierdere? 

Morala: Cumparati tot ce aveti nevoie din farmacie, insa nu in Bucuresti, ci in provincie!

2 comentarii:

  1. Vezi ca mai gasesti promotii la farmacii. De ex. Sensiblue are acum 10% reducere. La lapticul pentru David noi gasim aici cel mai bun pret decat in toate supermarketurile. Lapte ieftin mai gasesti in Auchan. Cea mai ieftina farmacie la medicamente este Beladona.
    Corina Dobrin

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Corina,
    despre Beladona auzisem si eu ca e ok, eu am gasit si niste oferte la biberoane Avent. Sa incerc si eu la Sensiblu cu lapticul. Auchan e cam departe de mine, foarte departe. multumesc mult si pupicei

    RăspundețiȘtergere