luni, 24 octombrie 2011

Pasiune pentru handmade - Cili


Ieri am primit vizita unei prietene foarte dragi mie. Pentru ca am invitat-o sa scrie ceva pentru blog si a refuzat dragut, m-am gandit sa scriu eu despre ea. Despre ce cred eu ca i-ar fi placut sa scrie aici.
Pe Cili, despre ea este vorba, o cunosc de acum 4 ani , cand a ajuns la noi in firma. O persoana, vesela, mereu cu zambetul pe buze, optimista asa mi s-a parut din prima clipa. In timp ne-am apropiat si am devenit foarte bune prietene. Ne-am sustinut reciproc in momentele grele, ea mai mult pe mine in perioada sarcinii si dupa. A fost cea care m-a incurajat tot timpul si m-a sunat aproape saptamanal si vorbind mereu "doar" cate o jumatate de ora. Reusea de fiecare data sa ma binedispuna si sa ma faca sa rad, uitand de problemele mele de atunci. Dar nu despre asta vreau sa va vorbesc, ci despre o pasiune de a ei. 

             O prietenie veche! 
 
Acum vreo 2 ani mi-a spus ca i-ar placea foarte mult sa faca cercei. Am privit-o mirata si usor neincrezatoare. Am intrebat-o cum s-a gandit sa faca asta si a inceput sa imi explice planul de bataie. Stia exact de unde sa comande bilute pentru ei, tortite si tot ce ii mai trebuia. Atunci am inteles ca ii placea foarte mult si isi dorea cu adevarat sa faca asta. S-a apucat de facut cercei, i-au iesit bine si a avut succes. Mereu m-a surprins cate idei are si cat inoveaza. Pentru ca nu putea face doar cercei din bilute a tot citit, s-a interesat si intr-o zi ne-a aratat niste cercei in forma de trandafiri facuti din fimo. Pentru cei care nu stiu, fimo este un material special, un fel de plastilina, din care faci diferite forme si apoi se coc la cuptor. Trandafirasii ei imi aduceau aminte de trandafirii din zahar facuti de bunicul meu, cofetar, in copilaria mea. Poate acesta este motivul pentru care au ramas preferatii mei.

Dupa ce am nascut am fost la ea si mi-a aratat niste cercei, bratari, margele facute din fimo care m-au lasat fara cuvinte. Erau exact asa cum imi arata ea pe net ca i-ar placea sa faca. Nu imi venea sa cred ca a reusit, ieri mi-a explicat si tehnica, e usor complicata si nu are rost sa o descriu. 90 % din cerceii pe care ii am acasa sunt facuti de Cili, imi plac foarte mult si ii port de fiecare data cu multa placere.

ps. daca va intereseaza ce creeaza, nu ezitati sa-i vizitati blogul si sa comandati produsele ei.

3 comentarii:

  1. Cili iti multumeste pentru cuvintele frumoase si pt reclama :)). Te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. ce este scris mai sus,este absolut adevarat.faci bijuterii deosebite in care se poate observa clar pasiunea si dragostea pe care o pui.FELICITARII!
    te pupam si te asteptam in vizita la noi, ca rares ne terorizeaza cu "iubita lui cili, care nu mai vine si la noi in vizita"! e chiar ff trist pe aceasta tema.
    oana bv

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc, oana, esti ff dragutza. trb sa ne vedem curand, ca si mie mi s-a facut dor de rares...dar am citit ca m-a cam tradat pt. o anume dna simona...ce sa-i faci, ochii care nu se vad se uita :)). te pup...sa-i transmiti, te rog, si lui raraes ca il pupa iubita lui cili :)

    RăspundețiȘtergere