miercuri, 12 octombrie 2011

Stirea zilei. Care zi?


Stirea zilei: Europa se va confrunta cu o iarnă grea şi cu temperaturi reduse, consideră meteorologii britanici.
Ciudat! Am mai auzit stirea sau doar mi se pare? Dar oare cand, ca abia se apropie iarna?
Si pentru ca ma macina o curiozitate nebuna, am dat un search pe google si ghiciti ce am aflat?
In fiecare an, la inceputul toamnei, ziarele si emisiunile de stiri tv isi deschid editiile cu stiri despre cat de grea va fi iarna ce va urma. Viscole, geruri naprasnice toate se vor abate asupra Europei si, prin urmare, si asupra Romaniei. Totul provocat de niste curenti nastrusnici formati in Oceanul Atlantic. In fiecare an, aceiasi curenti. Ce difera de la an la an in continutul stirii este doar institutul care face previziunea: o data in Polonia, alta data din Marea Britanie.

iarna 2010-2011

iarna 2011-2012
Si totusi nu imi aduc aminte ca iernile din ultimii ani sa fi fost mai friguroase, mai pline de zapada decat cele din anii copilariei mele.Si atunci care este stirea zilei?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu