duminică, 23 octombrie 2011

"Zana" fara suflet


Cred ca zana zanelor si a surprizelor nu mai are ce face sau simte ca nu e bagata in seama, tine sa atraga atentia cu orice pret. Si nu cu suprize placute, ci cu declaratii lipsite de eleganta si bun simt. Invitata ieri, la Conferinta de presa a declarat ca Liana Stanciu nu i-a multumit inca pentru donatia de 10.000 Euro, facuta in campania de strangere de fonduri atunci cand fetita acesteia se afla internata la o clinica din Viena, suferind de leucemie, mai ales ca fata traieste. Acum sa ceara unei mame care a trecut prin ce a trecut Liana Stanciu sa ii multumeasca ei personal, mi se pare usor deplasat. 

 
Declaratia vine din partea unei "doamne", care la fiecare aparitie publica tine sa ne vorbeasca despre sufletul sau mare despre cate acte de caritate face, cum ajuta copii saraci si bolnavi. Mi se pare ca se simte neglijata si ca ii lipsesc aparitiile pe "sticla". Insa de aici pana la a reprosa ca nu i s-a multumit pentru un act caritabil facut, e cale lunga. 

Oricat si-ar dori sa para o zana buna, in ultimul timp a demonstrat contrariul.

4 comentarii:

  1. Nu stiu ce sa zic, adica ce relatie o fi intre cele doua, dar mi personal personaja mi s-a parut mereu o ipocrita :( Nimic de zis, este o tipa inteligenta, puternica si descurcareata, o femeie care a muncit pentru tot ce are dar...

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu vreau sa tin cu zana, dar Lina Stanciu nu este asa cum vrea sa para. Dupa cazul cu fetita ei, si-a deschis o fundatie. Fiind impresionati de tot ce s-a intamplat cu fetita ei, afland ca si-a deschis o fundatie si vazand-o in presa cum se "zbatea" pentru strangerea de fonduri, am hotarat cu Nicu sa facem o sponsorizare fundatiei ei. Era in jur de 20 decembrie, se incheia anul si noi trebuia sa donam banii pentru ca altfel nu mai aveam aceasta posibilitate. I-am zis Alinei (pe care o stii) sa faca rost de telefonul ei, sa ia legatura cu ea si sa facem donatia. Prima data a raspuns si a zis ca nu e la birou si nu stie contul fundatiei, dupa care, la al doilea telefon sa spuna ca nu e in Bucuresti si sa-l sune pe sotul ei. Sotul ei ca nu stie, ca abia au infiintat fundatia si ca stie mai bine contabilul. In fine, asta a durat mai multe zile, pana cand, ajungand la sfarsitul lunii decembrie, nu am mai putut face nimic. Am fost foarte dezamagita de Lina Stanciu si nu imi venea sa cred ca, o persoana care a trecut prin ce a trecut cu fetita ei, da cu piciorul la o suma de bani care ar fi putut sa ajute alti copii. In anul urmator, vazand in presa mai multe despre fundatia Pretuieste viata a Andreei Marin, ne-am hotarat sa sunam si sa donam lor banii pe care a aveam dreptul sa-i donam in anul respectiv. Ni s-a dat o persoana de contact si totul a mers foarte bine. Dupa ce au fost donati banii, am primit un mail despre cazul in care au fost folositi banii respectivi. Andreea Marin mi-a dat impresia ca este un profesionist. Tot respectul pentru ea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Corina,
    ca sa fiu sincera nu imi place Liana deloc, o stiam de la radio, m-a impresionat cazul si nu mi-a placut faptul ca zana a spus ca nu i s-a multumit. Oricum, ceea ce ai povestit tu nu ma mira. O fi ea usor falsa la tv, dar chiar cred ca e fff profi in ceea ce face, prin urmare, tot respectul pentru ceea ce a facut in situatia expusa de tine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Elisabeta,
    asta nu imi place la ea, faptul ca imi pare falsa, in rest, cum spuneai si tu a muncit ceva ca sa aiba ceea ce are.

    RăspundețiȘtergere