luni, 5 martie 2012

8 luni si jumatate- IN PICIOARE


Am avut un weekend plin, am fost la Buesti, despre asta insa o sa povestesc intr-o postare viitoare , apoi la Slobozia la ai mei. Alice, a fost, ca de obicei, in centrul atentie si ne-a pregatit, la inceput de primavara, niste surprize foarte dragute. 
 
Una dintre ele este ca a inceput sa se ridice in picioare. S-a ridicat sprijinindu-se, evident de patut. Nu prea a ajutat-o cel de la mamaia, pentru ca e unul de voiaj si parte de sus e mobila si se cam misca atunci cand vroia ea sa se afirme. Nu s-a lasat insa si a reusit sa stea din ce in ce mai mult. Ieri, cand am ajuns acasa, si-a regasit patutul ei de lemn, fix, stabil si mult mai usor de "folosit". Pentru ca imi era teama sa nu cada din el (era pus la nivelul 2), ne-am gandit ca trebuie sa il fixam mai jos. Ce-i drept, m-am gandit si ca asa nu se va mai putea ridica si deci, nu va obosi, mi-e teama sa nu fie ceva probleme cu coloana pentru ca se ridica asa devreme (cel putin asa mi se pare mie!). Asta era doar parerea mea, i-au trebuit fix 10 min sa afle secretul si s-a ridicat. Pana sa venim noi la ea in dormitor, pentru ca o auzisem cum "povestea", ea era ridicata drept in picioare si ne-a primit cu zambetul victoriei intiparit pe fatuca ei mica. Am laudat-o si mi-a dat seama ca am trecut intr-o alta etapa. Nu pot sa exprim in cuvinte cat e de fericita cand e in picioare si cat e de mandra de ea! M-a cam luat prin surprindere, recunosc, nu ma asteptam ca la cateva zile (maxim 4) de cand a invatat sa se ridice in fundulet singura, sa reuseasca sa se ridice si in picioare. Eu credeam ca totul va evolua mai incet, dar se pare ca pitica noastra nu are timp si chef sa astepte. 

O alta surpriza a fost aceea ca de sambata, de pe la pranz a inceput sa isi dea drumul la "vorbit". Pana acum spunea ma-ma, uneori ta-ta, pa-pa, a-pa, dar de cele mai multe ori scotea niste tipete, semn ca isi "incerca" vocea. De sambata, dintr-odata s-a pus pe povestit. Si vorbeste, si se cearta, si se supara, si explica, non stop. Bine, limbajul e inca unul secret, doar de ea stiut. Cel mai dragut moment a fost la Slobozia, cand se juca impreuna cu tataie si cand acesta a inceput sa o gadile si nu i-a mai convenit, a inceput deodata sa spuna si ea, sa se incrunte, sa isi arate nemultumirea. 

Tot in acest weekend am decis sa ridicam tot ce aveam in biblioteca , in partea de jos, pentru ca Alice a inceput sa misune peste tot. Si cand ajunge la locul dorit, se ridica in fundulet (tocmai ce a invatat cum se face) si incepe sa traga tot ce gaseste, table, dvd-uri, album foto, ziare, orice trebuie vazut, gustat, testat!

8 comentarii:

  1. :) E scumpa foc pitica ridicatoare! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim mult pentru aprecieri. Nici cu ai tai nu mi-e rusine...sunt doua minuni, ma uit asa cu drag la ei!

      Ștergere
  2. :D Comentatoarea ridicatoare as spune:)) Rulz...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. foarte bine ai completat, vorbeste foarte mult atunci cand e in picioare :)

      Ștergere
  3. s-a facut mare...un pas a mai fost pana la ridicarea in picioare:)) hihihi.Alice

    RăspundețiȘtergere
  4. Elisabeta Gavril6 martie 2012 la 10:25

    nu e devreme pt stat in picioare, noi ne-am ridicat pe la 7 luni juma si la 8 juma deja mergeam, bine, tinut de manute. asa ca spor la ridicari si bodoganit, a mea la un an, ne face capul calendar si cearta tot ce e prin jurul ei cand nu-i convine ceva :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult pentru incurajari..chiar nu stiam cum e cu ridicatul si de la cat e ok sa o las sa stea. Problema acum e ca nu o mai pot tine jos. Ii place la nebunie si numai ridicata sta. Spor la bodoganit!

      Ștergere