joi, 1 martie 2012

La multi ani de Martisor!


Ieri, cand am iesit la plimbare cu Alice, peste tot erau tarabe improvizate pline de zambile, care mai de care mai scumpe si mi-am dat seama ca vine 1 Martie. Vine primavara, vine soarele, vin florile, vin plimbarile in parc mai dese.
 
Azi noapte cand m-am trezit pentru biberonul de la 3, m-am uitat pe geam si m-am gandit de doua ori daca azi e 1 Martie sau 25 Decembrie. Stiam clar ca vroiam sa urez La multi ani si o primavara..., dar simteam ca ar trebuie sa spun un Craciun fericit!. 


Si totusi, cand m-am trezit de dimineata si am mai verificat o data ...

LA MULTI ANI ! O primavara plina de soare si flori! 1 Martie cu martisoare care mai de care mai frumoase!

De Martisor, Alice mi-a facut un cadou, a inceput sa se ridice singura in fundulet si spune intr-una ma-ma, ma-ma.

2 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. La fel si voua domnita si doamna, sa aveti parte de muuuuulte martisoare, care mai de care mai frumoase! (desi stiu ca ai primit deja unul, iti doresc sa primesti in continuare si altele tot asa de frumoase!). Cat despre domnii din viata voastra, sa aiba parte numai de clipe frumoase alaturi de voi, noroc, sanatate si bucuriiiiiiiii! Pupici

      Ștergere