vineri, 27 aprilie 2012

Rares si bebe surioara

 
Pentru ca in viata lui Rares au aparut lucruri noi, am rugat-o pe mami a lui sa ne mai povesteasca ce a mai facut pustiulica de doar 4 ani. Ultima data cand a scris aici, am aflat ca a fost devenise "invechita si urata", baiatul o tradase pentru dna educatoare.Insa, "doamna pentru care am fost tradata a plecat din tara unde castiga impresionantul salariu de 610 lei (vechime de 5 ani in invatamantul prescolar). No comment! Am suferit ceva, dar cu timpul ne-am revenit! Ne-am dorit ff mult cel de al doilea copil. Ni se pare noua usor egoist sa lasi copilul singur pe lume si atunci cu ajutor de sus, urmeaza sa mai apara o mica domnisoara in familia noastra.
Dar pentru ca noi suntem la a 2 aventura, Rares fiind la prima experienta de acest fel are niste intrebari si probleme firesti pentru cei aproape 4 ani pe care ii are.Trebuie mentionat de la capul locului ca eu, Rares si o ff buna prietena, am fost singuri care am sperat ca bebe o sa fie baietel.
In luna ianuarie (12 saptamani), am aflat ca o sa fie fetita , lucru confirmat si mai tarziu, la urmatoarea ecografie. Reactia lui Rares a fost cat se poate de fireasca: "A! da , bine!" A facut cativa pasi dupa care s-a intors si mai fericit ca avea o rezolvare: ”...lasa mami, la urmatorul control, o sa vada dl dr si un fratior pe langa surioara!”. Ne-am amuzat teribil cum au copiii rezolvare pentru orice problema aparuta in viata lor.
Incerc pe cat posibil sa il obisnuiesc pe Rares cu noua membra a familiei, desi, recunosc ca el se adapteaza din mers, singur, fara prea mult efort: a ales deja ce masinute sa ii dea si ei, o plimba cu  masinile lui si vorbeste cu ea!(are nume de cod: fetita mea)
Si cum spuneam mai sus, au aparut, asa cum este firesc, si intrebari din partea lui de genul: 
“- Mami lui bebe ii place sa doarma cu sosete?"
"- Mami bebe este in pijamale acum sau in haine de casa?"
"- Mami lui bebe ii place apa plata ?"
"- Mami ce o sa ii dam lui bebe sa pape dupa ce o sa iasa din burtica?"
"- Ea acolo in burtica are hainute si un sifonier al ei ?”

 Dar, momentul in care si-a aratat grija de viitor frate de bebe a fost momentul in care s-a hotarat concediul de anul acesta al familiei: 
" Am optat pentru litoralul bulgaresc  care nu se compara cu cel romanesc(preturi, dotari, facilitati etc). Sotul facand o gluma cu mine imi spune: 
"- Te duc la Venus?"gasise o "oferta"acolo. Eu, ff serioasa, raspund: 
"- La Venus sa te duci tu! Noi mergem in Bulgaria!” Incepem sa radem, dar sotul insista: 
"- Dar chiar nu vrei?". 
Acesta a fost momentul in care Rares a simtit nevoia sa inervina pe un ton ff serios si autoritar: 
"- Tati, dar tu chiar nu intelegi ca lui bebe nu ii place la Venus, lui ii place in Bulgaria?” 
Sotul a raspuns ca un elev ascultator si rusinat de propria greseala ca a inteles si ca vom pleca acolo unde isi dorea bebe, iar Rares a venit spre mine spunandu-mi foarte mandru ca a obtinut ce isi doarea bebe din burtica!"

Pana apare surioara din burtica, Rares exerseaza meseria de "frate mai mare" pe Alice, careia ii spune ba "surioara mea", ba "papusica mea". Au stat o saptamana la mamaia impreuna si se pare ca incep sa se inteleaga foarte bine. Ce-i drept, Alice pare mult mai entuziasmata de el decat pare el de ea.  



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu