luni, 30 iulie 2012

Dupa o saptamana de vacanta...


A trecut o saptamana de cand Alice este in vacanta la mamaie si tataie si am inceput sa-i simt lipsa. Saptamana trecuta nu m-am resimtit prea tare, trebuie sa recunosc. Mi-am tot gasit de plimbat pe ici si colo. Am luat toate magazinele la rand, si cele din Sun Plaza, si pe cele din Grand Arena. Am vazut toate ofertele, unele mai bune, altele mai slabe, m-am plimbat, i-am cumparat cateva lucrusoare de toamna- iarna, am mai trecut o data prin magazine, am mai probat haine...nu mi-am cumparat nimic. Dupa aproape 2 ani de stat departe de magazine (9 luni de stat la pat si restul de luni mers prin mall, dar doar in scopuri precise si fara libertatea de dinainte de Alice) am simtit nevoia unei astfel de perioade, de libertate si asta s-a vazut dupa timpul pierdut pe acolo. 

M-am simtit bine, am luat o gura de aer binemeritata, spun eu, dar acum...Acum am vazut tot ce aveam de vazut, m-am plimbat cat am avut de plimbat, acum... imi lipseste. Am inceput sa imi fie dor de ea. 
In prima saptamana, prinsa si cu munca si cutreieratul prin magazine mi-am luat cumva gandul de la ea.(sunam de 2 ori pe zi) Cand ajungeam acasa, tarziu, ma uitam un pic la tv (politica) si apoi mergeam la somn. 
A trecut o saptamana asa si ma gandeam " oare mie nu mi se face dor de pitica?" Ei bine, mi s-a cam facut, destul de mult... Mi-am dat seama azi cand ma tot opream sa ma uit dupa fiecare copil de varsta ei pe care il vedeam, cand zambeam si imi venea sa vorbesc cu piticii intalniti pe strada. Am simtit insa si mai puternic lipsa ei astazi dupa amiaza, cand ma intorceam  de la munca si m-am intalnit cu Simo si cu Amedeea. Imi venea sa o iau in brate pe Amedeea, sa o pup, sa ma joc cu ea. Din pacate, pe ea o supara dintisorii, nu papa nimic, iar mami a ei e foarte trista si suparata.

Mi-a inima la loc, nu cred sunt o mama denaturata, careia nu ii e dor de copilul ei. Sunt doar o mama care era un pic obosita si care simtea nevoia sa aiba un pic de timp pentru ea, sa se relaxeze...

In acelasi timp, la Slobozia, Alice mananca bine, se joaca afara in curte, in piscinuta, se plimba cu tractorul lui Rares, iese la poarta la copii ("gasca"), mananca piersici din piersicul din curte, legume din curte, respira aer mult mai curat decat in Bucuresti, e vesela, se plimba prin casa si prin curte, a inceput sa se joace cu Rares (el incepe sa interactioneze si sa o perceapa ca pe un posibil partener de joaca ) si se iubeste non stop cu mamaie si tataie.

Joi seara plecam la tara :)

2 comentarii:

  1. :) Esti doar un om... si nu ai de ce sa te simti cumva... Bravo, ca ai reusit sa mai respiri putin! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca am reusit sa respir si eu. Chiar m-am simtit ok si acum ma simt si mai bine cu ea acasa. Scuze de intarziere, dar s-a stricat calculatorul :((

      Ștergere