sâmbătă, 1 decembrie 2012

La multi ani Romania! La multi ani romani!

La multi ani romani! La multi ani Romania!


Astazi e o zi speciala pentru tara noastra si ar trebui sa fie si pentru noi, locuitorii ei. In fiecare an, din motive obiective nu mergem niciunde de 1 Decembrie, ramanem acasa. Unii muncesc, altii se joaca, altii mai ordoneaza prin casa, se mai uita la tv. 
Abia astept sa creasca un pic Ali si sa o ducem la parada, cred ca i-ar placea si mi-ar placea si mie. Anul acesta se pare ca de Ziua Nationala va fi soare si frumos, deci sper sa fie cat mai multi oameni care se vor bucura de parada militara. 
Ce am vazut diferit de anii trecuti este tricolorul aparut la geamurile apartamentelor din Bucuresti. Acum ceva ani, am petrecut 1 Decembrie la Brasov si am ramas uimita cati isi puneau steagul in fereastra in aceasta zi. M-am gandit ca ardelenii simt mai bine ziua nationala si poate sunt un pic mai patrioti, pentru ei 1 Decembrie are totusi o alta insemnatate. M-am bucurat anul aceasta sa vad si in Bucuresti drapelul arborat la geamuri, ceea ce m-a dus cu gandul ca poate s-a schimbat ceva si aici. 
Despre partea de entertaiment, oricat m-as stradui sa vad si alte programe si credeti-ma am cam incercat, tot pe PRO TV ajung. Pur si simplu astazi (ca in toate productiile pe care le realizeaza) sunt super profi, sunt veseli si iti induc o stare de bine, gasesc o gramda de argumente de te simti bine si sa te mandresti ca esti roman, asa cum ar trebui sa fie ea astazi. 

Prin urmare, astazi eu si Ali ne vom plimba, ne vom juca si ne vom uita la tv, iar spre seara avem anuntata si o vizita. 

O Zi Nationala frumoasa va doresc!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu