joi, 24 octombrie 2013

Dialoguri matinale :)


In fiecare dimineata, daca a apucat sa se trezeasca pitica, primesc acelasi raspuns inainte sa plec la munca atunci cand vreau sa o sarut si sa ii urez o zi frumoasa: "NU vreau". Ma gandesc ca poate e felul ei de a spune, mami nu te pup poate asa mai stai un pic cu mine si nu te duci la munca. Eu fur totusi un pupic si plec multumita cu ce am "primit" sau furat ;). 
Zilele trecute am avut, insa un dialog foarte dragut , pe care il redau pentru ca nu am vrut sa il pierd in uitare. In turele ei cu tricicleta prin casa, se opreste in fata mea serioasa si ma intreaba: " Mami, pot sa te iubesc?" Raspunsul meu a venit fara sa gandesc prea mult, nestiind cum sa rostesc mai repede "daaaa" sa nu apuce sa se razgandeasca :). A venit, m-a luat in brate, m-a pupat, ne-am iubit, nu mult, ce-i mult strica!. 
S-a departat de mine si foarte serioasa imi spune: "Mami, sa ai o zi sanatoasa...sa fii si sa ai o zi minunata! Sa mai vii sa te joci cu mine, daca vrei". Mi-a zambit strengareste, m-a mai pupat o data si si-a continuat drumul spre "calfoulul mare" cu tricicleta. 

Si m-am intors spre seara sa ma joc, sa dansez si sa cant cu ea :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu