marți, 29 octombrie 2013

La coafor



Nu stiu altele cum sunt, dar eu, de vreo luna am inceput sa inteleg ca trebuie sa fiu mai atenta cu felul in care arat. Prin urmare, in fiecare zi sau seara (depinde cum imi permite agenda destul de incarcata :)) beneficiez de servicii de coafor. Serviciul este livrat direct la mine in apartament. 
Nici nu intru bine in casa, nu apuc sa ma descalt si o domnisoara draguta si destul de insistenta, se arata dispusa sa "te tund mami" sau " hai sa te coafez". Cedez greu, insa nu pot rezista atator rugaminiti de a avea un pic grija de mine. Si daca rezist "tentatiei", nu va faceti griji pentru mine, sunt "coafata" cu forta. "Mami, stai sa te fac o flumusica" , "Te coafez sa te vada tati o flumusica". 
Uneori, ma perie , dar de cele mai multe ori, ma "aranjeaza" fara niciun fel de "instrument" ajutator. Imi da tot parul pe fata, mi-l ciufuleste, il admira "ce par lung ai mami!" si, cand se intampla sa fie si tati acasa (cam rar pentru ora aceea), ii spune : "tatiiii, mami e o flumusica, nu?" El aproba  din cuvinte si dezaproba din priviri :)). 
Nu scap niciodata dupa prima tura de tuns sau coafat, actiunea continua o perioada, de fiecare data admirandu-si fericita rezultatul, de fiecare data acelasi. 

Ma salveaza cate o melodie la televizor, moment in care ma abandoneaza pentru a canta si a dansa un pic. 

6 comentarii:

  1. macar nu te poti plange ca nu te iubeste!

    RăspundețiȘtergere
  2. :))) e o draguta! va pupam!

    Cioc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim mult, va pupam si noi si abia asteptam sa ne vedem

      Ștergere
  3. Vad ca e foarte amabila domnisoara coafeza si mai ales ca se pricepe ... pup draga mea!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, e foarte priceputa. Atat de priceputa incat refuz sa public orice poza cu coafurile facute de ea, sa nu cumva sa ii fure cineva ideile :))

      Ștergere