miercuri, 22 februarie 2012

Un copil, doi copii...agitatie maxima !

Am avut parte de un weekend plin, insa pe cat a fost de plin, pe atat a fost de frumos. Am inceput de vineri dimineata , cand am fost cu Alice la control, la Regina Maria. Totul e bine, e un pic sub media de greutate (7.900 kg) pentru varsta ei si un pic peste media de inaltime (74 cm). Dr Cristiana Mirica ne-a explicat ca lipsa poftei de mancare s-ar putea datora faptului ca nu a mai iesit afara de ceva vreme si ca o supara dintisorii.
Dupa scurta vizita la medic, am plecat la socrii,  in zona Peris- Scrovistea, unde am avut parte de cele mai frumoase privelisti din aceasta iarna. Am ramas impresionati cat de bine era facuta dezapezirea, avand in vedere cata zapada a cazut.

Seara, ne-au venit musafirii. V-am spus aici ca ne viziteaza Rares cu parintii din dotare. A venit insa fara sanie, dar l-am primit si asa. Sambata dat o fuga la ai mei, la Slobozia. Nu am stat mult, dar fost suficient ca Alice sa incerce pentru prima data o saniuta. Bineinteles ca nu singurica, ci tinuta de verisor. Mai bine spus, usor sugrumata, ca nici el nu e foarte mare sa o poata cuprinde in brate. Vremea a fost super faina, tocmai buna de sanie, ne-a parut rau ca nu am stat mai mult sa profitam de ea.


Cititi si Mamica si gradinita
                Mic dejun romantic
                 Incercarile vietii de mama-stecherul

Sambata seara am avut parte de un "picnic" Nu radeti, nu zambiti, la aparat s-a aflat nepotul care ne-a facut tot felul de salate: de boef, de ficatel, de snitelus, mamaliga, suculet de prune si caise (parca). Pentru tot acest "picnic" a avut nevoie si de multe vase, prin urmare, a cautat el bine si a scos din dulap toate vasele pe care le aveam. A fost dragut pentru ca dupa ce ne-a servit cu toate cele, a pus toate vasele la loc :).


Alice a observat totul in liniste si cred ca a luat si ceva notite pentru ceea ce va sa vina in viata ei din casuta.


Dupa masa copioasa servita celor mari, s-a apucat sa faca si putina curatenie, sa parcheze masinile ( a se citi covorasele din dormitor), a plimbat premergatorul pentru ca el stie sa il foloseasca. Seara s-a incheiat cu un somn dulce pentru copii si ceva liniste pentru cei mari, usor obositi si debusolati dupa atata energie ce s-a revarsat peste ei.

Intre timp a iesit si dintisorul nr. 3, astazi, la 8 luni si fix o saptamana.

4 comentarii:

  1. ma bucur sa va revad dupa atata timp mai mari,cu energie multa si inoiti cu dintisori
    va pup frumoaselor! Bb.N.

    RăspundețiȘtergere
  2. a fost un weekend cam agitat, dar a meritat din plin. pt ca mintea unui copil de aproape 4 ani nu face diferenta intre verisoara si sora, alice e sora lui, deci a trebuit sa aiba grija de ea.........
    noroc ca alice a avut rabdare cu varul rares si i-a iertat stangaciile aferente oricarui inceput de relatie. oana.bv

    RăspundețiȘtergere
  3. :) distractie mare pe capul piticilor! Sunt convinsa ca v-a priit tuturor aceasta iesire.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa sunt de haiosi, iti vine sa ii mananci. Sora mea spune mereu ca sunt ca nurofenul, iau durerea cu mana. Eu abia de anul acesta am incercat senzatia si are foarte multa dreptate. Cat despre distractie, doar un copil poate face in apartament un picnic in plina iarna cu asa multe bunatati? A mers la suflet!

      Ștergere